Zaznacz stronę

TM3

dasdasdasdasdasdasdasda

  • 3-4 ćwiczenia stanowiące oś przewodnią warsztatu. Ćwiczenia skonstruowane są tak, aby sprzyjać wystąpieniu i analizie schematów omawianych w modelach. Ćwiczenia te nie mają jednego dobrego rozwiązania, mają przygotowywać do budowania umiejętność analizowania tego co się dzieje dookoła, wyciągania wniosków, podejmowania decyzji i bronienia ich.
  • Ćwiczenia uzupełniające – wprowadzane w odniesieniu do komentarzy, potrzeb, obiekcji uczestników. Ćwiczenia te wynikają z procesu grupowego i mogą być różne w zależności od dynamiki warsztatu.
  • Komentarze moderowane w odniesieniu do głównego celu warsztatów.
  • Całość prowadzona jest z humorem, w interakcji z grupą. Celem pośrednim jest wydobycie realnych przekonań uczestników związanych z obszarem pracy i poszerzenie pola percepcji tam, gdzie to możliwe.

sadasdadadasdasdasda

  • 3-4 ćwiczenia stanowiące oś przewodnią warsztatu. Ćwiczenia skonstruowane są tak, aby sprzyjać wystąpieniu i analizie schematów omawianych w modelach. Ćwiczenia te nie mają jednego dobrego rozwiązania, mają przygotowywać do budowania umiejętność analizowania tego co się dzieje dookoła, wyciągania wniosków, podejmowania decyzji i bronienia ich.
  • Ćwiczenia uzupełniające – wprowadzane w odniesieniu do komentarzy, potrzeb, obiekcji uczestników. Ćwiczenia te wynikają z procesu grupowego i mogą być różne w zależności od dynamiki warsztatu.
  • Komentarze moderowane w odniesieniu do głównego celu warsztatów.
  • Całość prowadzona jest z humorem, w interakcji z grupą. Celem pośrednim jest wydobycie realnych przekonań uczestników związanych z obszarem pracy i poszerzenie pola percepcji tam, gdzie to możliwe.
Umiejętności

Opublikowano w dniu

18 kwietnia 2023